Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Termék visszaküldés

A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁSRÓL

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. 

TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

  1. Töltsd le és nyomtasd ki az Elállási nyilatkozatot: http://bit.ly/2NOH86a
  2. Gondosan csomagold be a terméket minden tartozékával együtt.
  3. Helyezd el a kitöltött nyilatkozatot a csomagon belül.
  4. Juttasd vissza a csomagot hozzánk.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni. Elállás esetén követelhetjük a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését! Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

SÉRÜLTEN / HIBÁSAN ÉRKEZETT TERMÉK

  1. Átvételkor a futár jelenlétében ellenőrizd a csomag fizikai állapotát.
  2. Sérülés esetén kérd a futártól jegyzőkönyv készítését, ezzel igazolva, hogy a sérülés átvétel előtt történt.
  3. Ha maga a termék is sérült, ne vedd át a csomagot és jelentsd be számunkra a történteket még aznap, hogy elindulhasson az új termék küldésének előkészítése.
  4. Ha mégis átvételre került a csomag, még aznap jelentsd be számunkra a történteket.
  5. Ha a termék csomagolás/termék sértetlen volt, próbáld ki a terméket még az átvételt követő 3 munkanapon belül. Hibás minőség esetén jelentsd be számunkra.

HIÁNYOS MEGRENDELÉS

Nagyon fontos, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát, és ha nem a teljes csomagod érkezett, akkor jelezd átvételkor a futárnál! Ezt követően jelezd felénk is a hibát az info@napikave.hu email címen. A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, a hiányzó tétel megnevezését, illetve a hiányos csomagról készült képet!

TÉVESEN SZÁLLÍTOTT TERMÉK

Amennyiben a termékoldalon leírtakkal az átvett termék nem azonos, úgy kérjük, hogy jelezd az info@napikave.hu email címen! Fontos, hogy küldd el számunkra a termék cikkszámát és a kapott termékről készült képet, illetve azonosítsd be rendelésedet, a rendelési azonosító alapján!

Nagyon fontos, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát! Amennyiben nem a te csomagod érkezett, akkor ne vedd át, hanem jelezd felénk az info@napikave.hu email címen! A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve - ha ismered - a tévesen szállított csomag azonosítóját, esetleg csomagszámát! Előre is köszönjük!

 

 

Keresés